• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • https://www.facebook.com/pages/Teknikerler-Birli%C4%9Fi-Genel-Merkezi/1386435618293264
  • https://www.twitter.com/TeknikerBirligi
TÜZÜK
Ankara Teknikerler Derneği Tüzüğünü okumak için 

TÜZÜK
YÖNETİM KURULU
ÜYE OLUNABİLECEK BÖLÜMLER
ÜYELİK İŞLEMLERİ
Merhaba Sn. Meslektaşımız.

Üyelik için aşağıdaki LİNK'e tıklayınız.

LİNK
TÜRKİYE 1.İŞADAMI TEKNİKERLER TOPLANTISI


 TÜRKİYE 1.İŞADAMI ve ÜST DÜZEY YÖNETİCİ TEKNİKELER TOPLANTISI

TEKNİK YÖN DERGİSİ
TEKNİK YÖN HABER FAALİYET DERGİSİ
YASAL UYARI

* Web Adreslerinin Sonlarında .tr Olmayan Kurum,Kuruluş ve Organizasyon Web Sayfaları Resmi ve Yasal Sayfalar Olmadığından, Dikkatli Olunuz.

* Hiç Bir Oda,Vakıf,Birlik ve Derneğe İnternet Üzerinden Sanal Üyelik Uygulaması Yasal Değildir.

* Ankara Teknikerler Derneği 3335 Sayılı Yasa Kapsamında Değildir.

* Web Sayfamızdaki Tüm Belgelerimiz ve Sloganlarımız Kayıtlı ve Tescillidir.İntihale yeltenenler Hakkında Yasal Takibat Başlatılacağı İlanen Duyurulur. 

*Ankara Teknikerler Derneği. 2019 @ Her Hakkı Saklıdır.

FEDERASYONLARIMIZ
ANADOLU TEKNİKERLER FEDERASYONU


KARADENİZ TEKNİKERLER FEDERASYONU
DERNEKLERİMİZ

ANKARA TEKNİKERLER DERNEĞİ

ANTALYA TEKNİKERLER DERNEĞİ

BATMAN TEKNİKERLER DERNEĞİ

BİNGÖL TEKNİKERLER DERNEĞİ

BİTLİS TEKNİKERLER DERNEĞİ

DENİZLİ TEKNİKERLER DERNEĞİ

ELAZIĞ TEKNİKERLER DERNEĞİ

GÜMÜŞHANE TEKNİKERLER DERNEĞİ

ISPARTA TEKNİKERLER DERNEĞİ

KIRIKKALE TEKNİKERLER DERNEĞİ

KOCAELİ TEKNİKERLER DERNEĞİ

MUŞ TEKKNİKERLER DERNEĞİ

ORDU TEKNİKERLER DERNEĞİ

OSMANİYE TEKNİKERLER DERNEĞİ

RİZE TEKNİKERLER DERNEĞİ,

SİİRT TEKNİKERLER DERNEĞİ

TRABZON TEKNİKERLER DERNEĞİ

UŞAK TEKNİKERLER DERNEĞİ

VAN TEKNİKERLER DERNEĞİ

ZONGULDAK TEKNİKERLER DERNEĞİ


FAYDALI LİNKLER

www.sivildunya.com



FAYDALI LİNKLER
www.sivildunya.com


ÇÖKEN ÇAYCUMA KÖPRÜSÜ İLE İLGİLİ BASIN AÇIKLAMAMIZ

Altmışbir yıl önce yapılan Çaycuma Köprüsü’nün uzunluğu 225 metredir. Bu köprünün 110 metrelik bölümü çökmüştür. Köprünün  ayaklarında yıpranma meydana geldiği, beton atılırken bırakılan pas paylarının açığa çıktığı ve demirlerde meydana gelen korozyon ile köprüde yapılması gerek rutin bakımların yapılmaması, köprüde meydana gelen yorulma ile beraber Karabük Barajının su seviyesinin yükselmesi ve bu esnada bırakılan suların çayın su seviyesin yükselttiği ve meydana gelen debi artışının köprü ayaklarını koruması gereken setleri söktüğü bütün bunlar olup biterken Karayolları Genel Müdürlüğü’nün güçlendirme yapması gereken yerde bakım onarım yapması faciaya davetiye çıkarmıştır.

İşin daha da vahim tarafı yeni köprü yapılmış olmasına rağmen eski köprü kullanıma kapatılmamıştır. Olayın müsebbibi, Karayolları Genel Müdürlüğü ve bünyesinde vazifeli ilgili mühendislerdir.

Burada kaybolan onbeş vatandaşımızın biran önce bulunmasını ve bu bölgedeki bütün köprülerin incelenmesinin gerekliliğini vurgulamayı sosyal sorumluluğumuz gereği tüm kamuoyu ile paylaşırız. 09.04.2012

 

Teknikerler Birliği Genel Merkezi

www.tekniker.org.tr.

 

 

 

  
2747 kez okundu